Здравейте колеги искам да попитам как най лесно да си проверя свещите дали са ОК вчера погледнах но са супер забити и се отказах дайте някакви други предложения
Известие
Collapse
No announcement yet.
подгревни свещи 2.4 jtd 140 hp ?
Collapse
X
-
Изключи от модула за управление на подгрева буксата с петте кабела съм свещите и премери съпротивлението на всяка една спрямо шаси. Предполагам, че съпротивлението на здрава свещ трябва да е нещо около 1 Ом. За изгоряла свещ съпротивлението ще е безкрайност.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщениеЗдравейте колеги искам да попитам как най лесно да си проверя свещите дали са ОК вчера погледнах но са супер забити и се отказах дайте някакви други предложения
Предпазни мерки - внимавай да не дадеш +-а на купе, за целта опирай в +-а когато вече всичко ти е наместеноsigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеДа ти кажа и аз най-елементарния метод. Взимаш едно кабелче и даваш в единия край на + на акумулатора, а в другия на свещта (за момент). Ако искри е здрава.
Предпазни мерки - внимавай да не дадеш +-а на купе, за целта опирай в +-а когато вече всичко ти е наместено
Единият край на лампата се свързва към +12V а с другия пипа кабелите на свещите. Светне ли лампата, свещта е здрава.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЗа да избегне евентуалното допиране на кабелчето до корпус или да изгори свещта, ако задържи кабела допрян за прекалено дълго време, може да ползва пробна лампа (крушка от габарит или мигач)
Единият край на лампата се свързва към +12V а с другия пипа кабелите на свещите. Светне ли лампата, свещта е здрава.Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАми нали затова говорим, че е по-лесно да мериш на другите краища на кабелите, които се събират в модула (релето) за свещите:
Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Това дали да е на контакт, зависи от точката от която взимаш +12V. Най-лесно е да вземеш +12V от голямата разклонителна клема, където се събират няколко дебели кабела - този от акумулатора, този към стартера и т.н.
Намира се в дясната далечна част на двигателния отсек, като гледаш срещу колата.
За какъв - (минус) на шаси говориш?
Такъв не ти трябва, защото единият край на свещите си е свързан към шаси посредством метала на мотора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТова дали да е на контакт, зависи от точката от която взимаш +12V. Най-лесно е да вземеш +12V от голямата разклонителна клема, където се събират няколко дебели кабела - този от акумулатора, този към стартера и т.н.
Намира се в дясната далечна част на двигателния отсек, като гледаш срещу колата.
За какъв - (минус) на шаси говориш?
Такъв не ти трябва, защото единият край на свещите си е свързан към шаси посредством метала на мотора.Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Ако ще мериш с мултимер направи следното:
1 - Постави мултимера в режим "мерене на съпротивление (омметър)"
2 - Изключи буксата със снопа кабели за свещите.
3 - Допри едното пипало на мултимера към шаси.
4 - С другото пипало допирай един по един пиновете към свещите и отчитай показанията на мултимера.
Стойност около 1 Ом означава здрава свещ.
Мултимерът няма да отчете нищо (нищо няма да се промени по дисплея), когато допреш кабел на изгоряла свещ.
Има начин да мериш без мултимер (с пробна лампа или да се ориентираш по искренето на кабелите). Ако си фен на втория способ, ще обяснявам.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко ще мериш с мултимер направи следното:
1 - Постави мултимера в режим "мерене на съпротивление (омметър)"
2 - Изключи буксата със снопа кабели за свещите.
3 - Допри едното пипало на мултимера към шаси.
4 - С другото пипало допирай един по един пиновете към свещите и отчитай показанията на мултимера.
Стойност около 1 Ом означава здрава свещ.
Мултимерът няма да отчете нищо (нищо няма да се промени по дисплея), когато допреш кабел на изгоряла свещ.
Има начин да мериш без мултимер (с пробна лампа или да се ориентираш по искренето на кабелите). Ако си фен на втория способ, ще обяснявам.Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщениепробвах всички начини нищо не става всиките са умрели :Д ще ги сменя ни ме е страх да не се скъса някоя предложения някакви ?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДа не би нещо грешно да мериш? Като пипнеш с пипалото с което допираш пиновете към свещите до корпус на мотора, показва ли 0 ?Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
На моята ги мерих 2009г и бяха изгорели всичките Смених ги всичките И преди и след смяната не забелязох разлики в палене и вървене Може да оказват влияние но аз не го усещам От тогава не съм ги поглеждал Но пък и чека не показва да има някакви проблеми
---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:32 ----------
Ако ще сваляш пръскай обилно с контактен спрей няколко пъти и да престоят малкоALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
Comment